Tolosako birziklatze-tasa oso ona da, zehazki,% 68,54koa, Europan indarrean dagoen araudiak eskatzen duena baino askoz handiagoa, 2030erako eskatutako% 70eko helburuaren atarian. Hala eta guztiz ere, Udalak uste du hobetzeko marjina dagoela, eta horregatik ekin dio kanpaina honi, zati birziklagarri guztietan desegokiak direnak ahalik eta gehien murrizteko eta, horrela, birziklatze-tasa handitzen laguntzeko.

Aldi berean, tamaina handiko hondakinak eta kartoi komertziala biltzeko zerbitzua eraginkorragoa izatea nahi du. Bere ustez, ez dago nahiko informaziorik bi zerbitzuei buruz, eta, beraz, erronka da herritarrek oro har eta kartoia sortzen duten saltokiek hobeto ezagutzea zerbitzu horien ezaugarriak.

Artelatz Tolosan egiten ari den kanpaina, funtsean, honako hau da: informazio-euskarri bat postontzietan banatzea, herritarrekin zuzeneko harremana izatea kaleko ingurumen-hezitzaileen presentziarekin eta merkataritza-kartoia sortzen duten saltoki guztietara bisita pertsonalizatuak egitea.

Kanpaina honek hiru alderdi berezi ditu:
—Bada 250 euroko balioa duen Km0 produktu-saski baten zozketa, liburuxkako informazioan “ezkutatutako” galdera bati zuzen erantzuten diotenen artean. Parte-hartzea oso handia izaten ari da.

—Bide publikoan informazio-euskarri gisa erabiltzen den display bat egotea, herritarrek zozketan parte hartzeko kupoia utz dezaketen postontzi bat duena. Parte-hartze hori WhatsAppen bidez ere egin daiteke.

—Behar bezala botatzen ez diren tamaina handiko hondakinetan, gorri koloreko itsasgarriak jartzea, langileei adieraziz ez dituztela jaso behar egun gutxi barru, herritarrengan sentsibilizatzeko eginkizuna bete dezaten.