Artelatz Ingurumen Zerbitzuak SL enpresak zuzendu du baliabide pedagogiko berri hau, Mad More Us enpresaren laguntzarekin. Proiektu hori Txingudiko Zerbitzuen lidergoari eta Ihobe, Ecoembes eta Ecovidrio enpresen babesari esker argitaratu da. Hall ihes-jokoa da, Room ihesbideetatik edaten duen formatua, baina askoz egokiagoa talde ugarirekin lan egiteko. Hain zuzen ere, aldi berean 30 lagunekin lan egin daiteke, aretoak 7 box baititu.
Ihesbidea derrigorrezko bigarren hezkuntzako ikasleentzat diseinatua dago, eta 16 urtetik gorako herritarrentzat da egokia.
Parte-hartzaileak 3-5 pertsonako taldeetan banatzen dira, eta helburua X doktoreak aurkezpen-bideoan planteatzen dien erronka gainditzea da. Zientzialari talde batek Marrazo Zuria izeneko dokumentu batean bildu ditu herritarren eskura dauden hainbat asmakizun, mundu mailako ingurumen krisiak planteatzen dituen erronka handiei behin betiko aurre egiteko. X doktoreak azaltzen dituen arrazoiengatik, txostena ezkutatuta dago. Talde bakoitzak taldean lan egin behar du Marrazo Zuriaren gakoa aurkitzeko, boxean eta erantsitako panel batean aurkitzen duten informazioarekin, erronkekin eta gadgetekin soilik.
Boxaren inguruan sortzen den dinamika kontsumo arduratsuan, uraren kudeaketan eta hiri-hondakinen kudeaketan oinarritzen da batez ere; izan ere, Txingudiko Zerbitzuen auzolandegiak dira, jokoa garatzen den bitartean GIHak oso presente dauden arren.
Saioak ordu eta erdi irauten du gutxi gorabehera. Azken ordu erdia eztabaidarako eta hausnarketarako denbora da. Denbora-tarte hori ingurumen-hezitzaile batek zuzentzen du, gamifikazio digitalean oinarrituta, denbora ia konturatu gabe igarotzea eragingo duena.